- Acasă
- Aviz Amplasament
Eliberare de avize
Pentru eliberarea unui Aviz tehnic de amplasament / Aviz de principiu|traseu|informare sunt necesare urmatoarele documente:
- Cerere de emitere aviz; (Descarcă Cerere)
- Fişă tehnică; (Descarcă Fişa tehnică)
- Certificat de urbanism (copie);
- Plan de încadrare în teritoriu/în zonă, anexă la Certificatul de Urbanism (copie);
- Plan de situație anexă la Certificatul de Urbanism scara 1:2000 (copie);
- Plan de situație anexă la Certificatul de Urbanism scara 1:500 (2 exemplare) pe care să fie poziționată proprietatea sau traseul rețelei edilitare conform actelor depuse;
- Memoriu tehnic și Aviz tehnic de racordare/ Acord de racordare / Fișă de soluție de la deținătorul de utilități (pentru avizele de traseu);
- Planul privind construcțiile subterane, dacă este cazul;
- Actul de proprietate sau orice alt înscris care atestă dreptul de folosință asupra terenului/incintei/clădirii, în copie, după caz. În situația spațiilor închiriate este necesar și acordul notarial al proprietarului
- Copie Cod Unic de Înregistrare (necesară pentru întocmire factură fiscală);
- Chitanţă în valoare de 150 lei pentru eliberare aviz (se poate plăti și la casieria unității);